poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Świątecznych szaleństw ciąg dalszy...

Witajcie!!!
Ale się wkręciłam w to przedświąteczne szaleństwo. Krótko będę pisać bo wolę pokazać :) Pozdrawiam Was serdecznie i przedświątecznie. Zapraszam do oglądania :)
Jajkowo... Te trzy pierwsze jajeczka to kurze wydmuszki:)






Na płasko...




A  tu zatrzymać się należy, ponieważ inspirację do stworzenia pojemniczków na rzerzuchę zaczerpnęłam od forumowej koleżanki Eko-Zuzy.Mistrzyni recyklingu przez duże R. Jest niesamowita. U niej nic się nie marnuje.
Pozdrawiam Cię serdecznie. Może kiedyś tu zagościsz...?
Oto kubeczki po twarożku ze szczypiorkiem w nowej odsłonie...


I moje świerzutkie spod igły wielkanocne zajączki...





Buziaki!!!

2 komentarze:

  1. ale fajny jajcowy wysyp. I wiaderko/kubeczki, króliczki. Boskie wszystko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku! Dopiero teraz zobaczyłam twoje wiadereczka! I tym razem to ja od Ciebie odgapię! :)
    Pozdrawiam - eko-Zuza

    OdpowiedzUsuń